27,476 +30726 -3250
Kudos
#2388 (Top 0.7472%)
| Kudos/dag | 7.08 |
| Kudos/reaguursel | 21.6 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1094 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -698 |
27,476 +30726 -3250
Kudos
#2388 (Top 0.7472%)
| Kudos/dag | 7.08 |
| Kudos/reaguursel | 21.6 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1094 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -698 |
1,272
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.33 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 15.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 06-11-2015 |
| Eerste reactie op | 07-11-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
12 kudos 2026-06-24 11:57:14 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Je bent tenminste op feestjes geweest!
10 kudos 2026-06-23 12:07:06 op Aan de kant er is brand
Ik rij elke dag in woonwijken met bijna 18 meter vrachtwagen en moet ook elke dag weer puzzelen doordat mensen te dicht op kruisingen parkeren. Heel irritant, maar ook begrijpelijk omdat er gewoon te weinig parkeerplekken / teveel auto's zijn. Gelukkig heb ik minder haast dan deze heren.
0 kudos 2026-06-23 12:03:33 op Aan de kant er is brand
Ik heb dat eens aan een agent gevraagd vanaf waar je moest meten en die zei me 5 meter vanaf waar de kromming van stoeprand stopt.
33 kudos 2026-06-20 22:12:13 op De keuzes die je in het leven maakt
Ik zie geen meiden links?
0 kudos 2026-06-20 22:08:48 op Breaking: de man is nutteloos!
Ik geef geen fluit om voetbal maar dit dacht ik dus ook. En volgens mij duurt dat hele WK wel even dus het is niet ene twijfelgeval lijkt me.
5 kudos 2026-06-08 16:25:56 op Wielrenner uitroken
Ik vind die hoerenkastpluche in een truck al geen porem laat staan in een auto.
2 kudos 2026-06-07 10:24:20 op Tette in de slingshot
Alsof we dat kunnen opvullen.
-3 kudos 2026-06-06 15:44:15 op Onderweg naar het festival
En hij had hem ook nog wel wat verder naar rechts mogen zetten.
6 kudos 2026-06-06 15:38:48 op Voorrang moet je opeisen
@BdeWuitE | 06-06-26 | 13:12: Dat die Amerikanen nog erg veel met trommelremmen op trucks rijden. In de ontwikkelde wereld kom je eigenlijk hoogstens nog trommelremmen op oudere trailers tegen.
8 kudos 2026-06-06 15:25:37 op Klassieke motorplof in Moto2
Automatisme.
4 kudos 2026-06-06 09:01:00 op Inhalen voor gevorderen
Dit zijn geen fijne rotondes in NL, op deze rondweg bij Veenendaal liggen er 3 achter elkaar. Je kan aan het rijden goed merken wie er bekend is en wie niet.
2 kudos 2026-06-06 08:51:13 op Spannende helikopterrit
Scherp oog maar inderdaad en direct daarna de piloot weer ingrijpen om hem op te vangen. Goeie reflexen die piloot.
1 kudos 2026-06-04 18:07:00 op Hoeveel haast heeft u?
Waarom? Dit is de Duitse snelweg.
1 kudos 2026-05-31 10:52:12 op Bikiniraceer op zijn plaat
*haar plaat
21 kudos 2026-05-29 20:17:31 op Hij merkte het niet eens
Ik vind het acteerniveau matig.
-3 kudos 2026-05-29 20:16:02 op Zo zijn politie achtervolgingen
Paul de Leeuw was wel grappig.
1 kudos 2026-05-29 20:14:41 op Dikke biem in het stadje Huissen (naast Arnhem)
Mijn OCD trekt slecht dat de hoeken niet gelijk zijn.
-3 kudos 2026-05-24 20:40:26 op Motorrijder op de vlucht
Wie probeerde ook in het 2e filmpje het geluid aan te zetten?
5 kudos 2026-05-23 09:54:20 op Auto botst frontaal op tegemoetkomende politieauto
Hoop dat degene waar de Fiat van was een mooie uitkering van de verzekering krijgt en dat de verzekering die bij die sukkel gaat en kan verhalen.
15 kudos 2026-05-20 16:40:14 op Eerst keer pitbiken
Racelandkart in België is dit. Ik heb hier nu een jaar of 4 in januari een dagje georganiseerd. 4 niveaus, 4x rijden. Hilarisch leuk!
0 kudos 2026-05-14 11:16:00 op Starter op de huizenmarkt
Ik lever isolatiemateriaal af bij o.a. particulieren. De bedragen die ik nu hoor die mensen betalen voor huizen is schrikbarend.
Klant heeft een tussenwoning in Harderwijk gekocht waar zelfs nog een gashaard in zat (oftewel álles moet gedaan worden) voor 480.000 euro.
Kom ik aan met mijn hypotheek van 650 euro in de maand.
-9 kudos 2026-04-21 17:23:43 op Mola Mola redden
Wat ik me dan afvraag, waarom zwemt zo'n vis niet weg. Normaal zijn wilde dieren niet zo gek op mensen. (En terecht)
40 kudos 2026-04-04 12:46:13 op Wegleiden van te hoge vrachtwagen gaat niet zonder slag(boom) of stoot
BurnoutBram heeft scherp gezien dat omdat de container verkeerd om op het chassis staat de container nu niet over de zwanenhals van het chassis valt maar er bovenop. Hierdoor is de container aan de voorkant nu zo'n 10-15cm te hoog. Had hem hem gewoon correct op het chassis gezet was er niets aan de hand geweest.
2 kudos 2026-04-04 12:42:34 op Wegleiden van te hoge vrachtwagen gaat niet zonder slag(boom) of stoot
@BurnoutBram | 04-04-26 | 08:18: Scherp! Ik zat ook al te kijken. Ik vond hem er hoog uit zien maar idd. Dat is het.
9 kudos 2026-03-29 11:29:03 op Is dit nummer 67?
Welke vent?
0 kudos 2026-03-22 10:50:07 op Papa, hoe waren de jaren 90?
@Cromabuik | 21-03-26 | 22:14: Ja man, die had pas echt skills!
166 kudos 2026-03-07 19:35:09 op Ff voelen
Ja, plastic kennen ze in de natuur niet.
1 kudos 2026-03-07 17:26:30 op Links of rechts?
Leuk spul hoor, maar die dames gaan toch later een partij raar lopen met die kromme ruggen allemaal.
14 kudos 2026-02-27 18:45:55 op Random shit meenemen naar school
Ja ik ben oud blijkbaar, als dit humor is voor jeugd.
3 kudos 2026-02-12 17:04:18 op Buurman is kankerbende spuugzat
Blij dat ik in het buitengebied woon met 4 containers om mijn zooi in te gooien.
24 kudos 2026-01-22 19:56:47 op Nederlandert versus heuvel
Gebrek aan grip, vermogen is het probleem niet.
33 kudos 2026-01-18 10:51:27 op Hoe kom je op de naam
En jij heet Priscilla?
13 kudos 2026-01-17 20:01:11 op Geloof je al?
@Orichinals | 17-01-26 | 19:46: Herkenbaar, ik ben ook niet van sci-fi maar deze is wel echt gaaf hoor. De andere delen worden niet per se beter naar mijn smaak dus ik zou het bij het eerste deel houden.
12 kudos 2026-01-11 12:32:51 op Tesla in de duinen
Dakar al eens gekeken? Dat is de truc, niet ingraven maar rijdend houden.
0 kudos 2026-01-11 10:31:48 op Even een verstuiver verwijderen
@adam76 | 10-01-26 | 22:57: Vivaro heb ik bij 2 hulp nodig gehad, 1 kwam er met 11 ton aan trekkracht pas uit. Autreon heeft dat toen gedaan dacht ik.
1 kudos 2026-01-11 10:29:06 op Even een verstuiver verwijderen
Alle genoemde tips hier kunnen nog steeds zinloos zijn. Ik heb een Opel Vivaro die erom bekend staat dat ze vast rotten door een ontwerp fout (water loopt in de gaten en blijft erin staan). Ik heb een professional laten komen en met 11 ton! aan trekkracht kwam hij pas los.
-3 kudos 2026-01-11 10:23:50 op Met z'n drietjes op het ijs
*zondagmorgen typgebrek...
-4 kudos 2026-01-11 10:22:51 op Met z'n drietjes op het ijs
Weddenschap verloren? Als je 3x springen en ze zouden iets winnen?
8 kudos 2026-01-09 19:27:17 op Slechterik van John Wick
Wie? Wat?
27 kudos 2026-01-08 09:13:02 op Als de gesmeerde bliksem ter plaatse
Ik zou nog iets harder gaan op zo'n wegdek.
4 kudos 2026-01-07 20:10:51 op Sneeuw gevecht op a7
Ik heb afgelopen maandag na 2 weken vrij te zijn geweest een uur lang het dak van mijn truck schoon staan maken. Maar aan de zaak hebben we we een hoogwerker en kan het fatsoenlijk en veilig.
Op een ladder is en blijft een groot risico want bovenkant truck is 4m, daar wil je niet vanaf vallen en dat gebeurt toch jaarlijks een aantal keer. Onderweg heb je weinig toch geen mogelijkheden om dit te doen.
En niet gaan rijden is ook geen optie, want dan begint ineens heel NL te zeuren dat de winkels leeg zijn.
4 kudos 2025-12-24 11:52:53 op Botsauto's in Belgie,
Tuurlijk die 2e had het ook moeten zien, maar waarom heeft die politiebus ook geen zwaailichten aan?
0 kudos 2025-12-24 11:17:24 op Paramotor van aliexpress op de fiets
Ik ben ook wel benieuwd of het officieel gewoon mag. Bij twijfel zal het vast wel onder iets als artikel 5 vallen.
1 kudos 2025-12-24 11:16:16 op Paramotor van aliexpress op de fiets
Zeker voor iets van ome Ali.
17 kudos 2025-12-22 18:49:08 op Chris Rea gestopt met naar huis rijden voor kerstmis
Ik heb niet zoveel met kerst, maar járen terug reed ik op een zaterdagochtend vanuit Kassel op de besneeuwde Duitse snelweg naar huis en toen kwam dit liedje erop. Heerlijk!
0 kudos 2025-12-20 16:47:01 op Ff oprotten dikke
Darwin doe je ding...
19 kudos 2025-12-13 13:14:50 op Come baby
En lage broeken. Die broeken tot over de navel vind ik ook niet mooi/sexy.
12 kudos 2025-12-12 22:59:10 op Aparte burnout
Dit is een stuntmotor mensen. Dat grote tandwiel is voor wheelies, het gat in zijn duozit om zijn voet in te zetten voor wheelies. Ál die stuntfietsen krijgen zo op hun donder.
10 kudos 2025-11-27 20:08:03 op Aanhanger niet vastgekoppeld
Ik ben zelf chauffeur en ben hier altijd héél alert op. Ik check 3x of de vergrendeling goed zit.
Voor de leken, als je de trailer eraan hangt schiet de hendel in de sluitstand en dan is er een klein palletje die niet meer zichtbaar moet zijn, pas dan is hij goed vergrendeld.
9 kudos 2025-11-27 19:54:16 op Maak plaats voor de dwaas!
Of het is zo'n lul die zich speciaal voelt en nog net even die paar auto voorbij wil om wat tijd te winnen of het is zo'n lul die nooit zijn afrit mist.